2017/05/08

Spots

Robiąc te zdjęcia nie spodziewałam się że to ostatni raz kiedy widzę słońce. Halo, jest maj, beznadziejny przypadek. Pogodo bądź łaskawa. Pewnego razu, oglądając asortyment sinsay zauważyłam ten piękny ,,naszyjnik,, wszystko fajnie ale do czego to ma niby pasować? Uwielbiam kolekcjonować wisiorki czy bransoletki których nigdy nie zakładam aż zapominam że je w ogóle mam. Jak ktoś upolował to samo to polecam zakładać do golfiko - podobnych bluzek, z innymi wygląda nieco dziwnie, sam w sobie ogranicza pole do popisu w kwestii komponowania stylówki. Nie jestem na topie, nie podążam za trendami, bo kompletnie mnie to nie interesuje, kupuję to co mi się podoba i noszę kiedy mi się podoba a nie wtedy kiedy jest modne. Uważam że to jest właśnie normalne. Ostatnio poznałam pseudo światową parę, strasznie zasmuciło mnie stwierdzenie kolesia w ramonesce że nerki nie są już modne. Kolesia w ramonesce który pożycza buty od swojej dziewczyny. Chyba koniec końców wolę już zakładać nerkę. 



⬖⬖⬖⬖⬖⬖⬖⬖⬖⬖⬖⬖⬖⬖⬖⬖⬖⬖⬖⬖⬖⬖⬖⬖⬖⬖⬖⬖⬖⬖⬖

Taking these photos I didn't expect that this is the last time when I see the sun. Hello, it's may, hopeless case. Hey weather, be kind! Once, when I was searching for some goodies in sinsay I saw this necklace, everything perfect I thought, but for what I can wear it. I love collecting necklaces and bracelets which I never wear till I forget that I even have them. If someone get the same necklace I recommend wear it to turtleneck blouses, with others doesn't look well, btw it's hard to compose outfit using it. I'm not fashionable and I don't even care what's on top. I guess this is what normal means. I buy what I like and wear when I like, not when it's trendy. Lately I've met some ,,worldwide,, couple and I get really sad when guy in leather jacket told me my waist bag is passé. The boy in lather jacket who borrow shoes from his girlfriend. But you know what? I rather to wear my waist bag.


⇊⇊⇊⇊⇊⇊⇊⇊⇊⇊⇊⇊⇊⇊⇊⇊⇊⇊⇊⇊⇊⇊⇊⇊⇊





⬖⬖⬖⬖⬖⬖⬖⬖⬖⬖⬖⬖⬖⬖⬖⬖⬖⬖⬖⬖⬖⬖⬖⬖⬖⬖⬖⬖⬖⬖⬖




Podążając dalej naszą wycieczką, odkurzyłam starego bombra ♛ (bardzo niemodnie)
 całość poniżej ↓

Going further I use my old bomber jacket ♛ (sooooo passé) all outfit below ↓











Ziemniaczana buzia pozdrawia ☺
Potato face greets you ☺

⬖⬖⬖⬖⬖⬖⬖⬖⬖⬖⬖⬖⬖⬖⬖⬖⬖⬖⬖⬖⬖⬖⬖⬖⬖⬖⬖⬖⬖⬖⬖

necklace - SinSay
shorts - TallyWeijl
&
Converse


2017/04/26

Eye of the Tiger

Dużo zmian, zmiany, zmiany, zmiany są dobre.
Ciężko pracowałam na swój sześciopak, objadając się i leżąc całymi dniami. Dzięki Ci Boże za chudość. Odwiedzając Warszawę po raz milionowy uznałam że skorzystam, ano ładna pogoda jest tu równie prawdopodobna jak pokonanie tego miasta bez korków po 16☺ 
Bez pomysłu, po 16, szukając najbliższego miejsca wybraliśmy Łazienki, poza tym łapiemy tam zawsze Pokemony, God damn it, świetne miejsce. Dzisiaj na mniej ekscentrycznie, bluzę zgarnęłam od brata, jednak rodzeństwo czasem jest jak skarb. Trochę jeansu, czarnego i bieli, swoją drogą strasznie uzależniłam się od tych butów ☝ Nie zdefiniowałam jeszcze swojego ,,stylu,, biorę to co mi się podoba. Dziś spacerowy look. ✌☺





▼▲▼▲▼▲▼▲▼▲▼▲▼▲▼▲▼▲▼▲▼▲





A lot of changes, changes, changes, changes are good.
I worked hard on my six pack eating and laying down all days. Thanks God for being skinny. 
Visiting Warsaw again and again I decided that I will use it, you know good weather is like traffic jam after 4 pm., dont count on it ☺ 
Without any idea, after 4 pm, looking for nearest place we choosed Łazienki Park, otherwise we always catch there Pokemons. God damn it, amazing place. Today less eccentric, I got this sweatshirt from my brother, yeah siblings sometimes is like a treasure. Some jeans, black and white, by the way I 'm addicted by these shoes ☝ I have not defined yet my ,,style,, I get what I like. Today look for a walk. ✌☺


Visit my Instagram! CLICK HERE !:)




▼▲▼▲▼▲▼▲▼▲▼▲▼▲▼▲▼▲▼▲▼▲








▼▲▼▲▼▲▼▲▼▲▼▲▼▲▼▲▼▲▼▲▼▲


















sweatshirt - Brother's
shirt - Mom's
shoes - Nike