oncontextmenu='return false' oncopy='return false' ondrag='return false' ondragstart='return false' onselect='return false' onselectstart='return false'

2013/10/30

My Little Set


I never liked Ziaja but a lot of people use it so I thought ,,okay, why not,, and I have to say I fell in love with it :) I like the most coconut, I have sentiment to this smell. It's cheap, smells good and works, but unfortunately doesn't smell long :(

Nigdy nie lubiłam Ziaji, ale skoro dużo osób tego używa, pomyślałam ,,okej, czemu nie,, i muszę przyznać że się w nim zakochałam :) Najbardziej lubię kokos, mam do niego sentyment. To jest tanie, ładnie pachnie i działa, ale niestety za długo to to nie pachnie i to jest totalnie na minus :(




My little lovely set :)

Mój kochaniutki zestawik :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz